Az ellátásszervezés folyamata

alkusz-hirlevel-20170328-akcio-landing

Az ellátásszervezés folyamata

A Medicover a vizsgálatokat előzetes időpont-egyeztetés alapján szervezi, csökkentve ezzel a várakozási időt és a munkából kiesett órák számát.

• Az időpontadás a Call Center részére készített előírás szerint történik.
• Az ügyfelek vagy éves prevenciós szűrésre jelentkezhetnek, vagy akut panasszal fordulhatnak hozzánk vagy egyes vizsgálatokra jöhetnek, illetve foglakozás-egészségügyi alkalmasság megállapítására.
• Az időpontok rögzítése a Medicover által kifejlesztett és használt CIS program ’Medical Modul’-jában történik.
• Akut panasz esetén, amennyiben sürgősséggel kell időpontot adni, és nincs szabad hely, operátoraink az ügyfelet a sürgősségi (Hotline) vonalhoz irányítják külsős vizsgálat megszervezéséhez vagy extra időpont foglalásához.
• A Medicoverhez beérkező hívásokat a ’Siemens Carol’ telefonközpont kezeli, mely több mint 50 munkaállomással lehetővé teszi az egyszerre beérkező hívások kezelését. A menürendszer kialakításával nemcsak az ügyfelek irányítása történik meg, de célzott statisztikák készítésére is alkalmas adatok nyerhetők, melynek segítségével szükség szerint átalakítható a Call Center beosztása, létszáma.
• Ügyfeleink a menürendszer segítségével angol/magyar operátor és Egészségközpont/Fogászat/Biztosító között választhatnak, melynek eredményét a hívás kezelésénél a munkatársaink is látják.
• Amennyiben az összes operátor foglalt (megnövekedett hívásszám esetén) automata rendszerünk segítségével ügyfeleink hangüzenetet hagyhatnak, ami alapján munkatársaink visszahívják őket.

SMS emlékeztető

Amennyiben a Medicover ügyfél igényli, és mobilszámát is megadja, a foglalt időpontokról a Medicover központi rendszere automatikus emlékeztető SMS-t küld a vizsgálatokat megelőző nap délelőttjén. Az üzenet tartalmazza a vizsgálat időpontját, helyszínét és a kérést, hogy az Ügyfél érkezzen 10 perccel a vizsgálat kezdete előtt az adminisztráció lebonyolítása érdekében.