Medicover Klinika - érkezés a klinikára

A Medicover válaszol: Teendők érkezéskor

Célunk, hogy gördülékeny ellátást tudjuk biztosítani Ügyfeleink számára, ezért kérjük együttműködését abban, hogy a Medicover Klinikáin és Egészség Pontjain az egyeztetett időpontra minden esetben legalább 10 perccel korábban érkezzen.

Mi történik ebben a tíz percben?

Teendők megérkezéskor

  • Jelezze recepciós kollégáinknak, hogy milyen vizsgálatra vagy vizsgálatokra (pl. szakrendelés, beavatkozás, laborvizsgálat, fogászati kezelés, ABPM/Holter, CT, MR) érkezett!
  • A pontos leletkiadás és receptfelírás érdekében személyes okmányait (személyazonosító igazolvány, TAJ kártya) és amennyiben biztosított ügyfelünk, akkor Medicover kártyáját is mindig készítse elő!
  • Foglalkozás-egészségügyi vizsgálatra való érkezéskor a munkáltatójától kapott „Beutalás munkaköri orvosi alkalmassági vizsgálatra” nyomtatványt is készítse elő.

Ügyintézés és adminisztráció a recepciónál

  • Személyes adatainak ellenőrzése, változások bejelentése.
  • Medicover Online bejelentkezési adatok (egyedi azonosító, egyedi kód) átvétele, nyilatkozat a marketing célú megkeresésekkel kapcsolatban.
  • Amennyiben eszközös diagnosztikai vizsgálaton vesz részt, a beleegyező nyilatkozat kitöltése.

A vizsgálatot követően

Az orvosi vizsgálat befejeztével kérjük, fáradjon a recepciós pulthoz, ahol munkatársaink ellenőrzik, hogy minden előjegyzett vizsgálat elvégzésre került-e.

Az esetleg szükséges kontroll, valamint diagnosztikai vizsgálatokra, további szakorvosi vizsgálatokra Call Centerünk segítségével tud időpontot foglalni.

Köszönjük szépen együttműködését és szíves megértését!
CALL CENTER: (+36 1) 465 3100

www.medicoverdiagnosztika.hu
www.medicoverkorhaz.hu
www.medicover.hu