Medicover Superbrands

A Medicover 2015-ben elnyerte a Superbrands szakértői Bizottság döntése alapján a Superbrands, illetve a Business Superbrands kitüntetéseket.

Business Superbrands

A szakértői bizottság értékelése mellett 3. éve már a fogyasztók is részt vesznek a díjazottak kiválasztásában. A Gfk Hungária Piackutató Intézettel együttműködve országos reprezentatív mintán, online kutatás keretében kérdezik meg a fogyasztókat, melyek számukra a legismertebb, legkedveltebb márkák. A végső eredményeket a bizottsági és fogyasztói pontozás eredménye adta.

Magyarországon 2004-ben indult a nemzetközi Superbrands program, melynek vitathatatlan sikerét jelzi, hogy idén már tizenegyedik alkalommal a legkiválóbb fogyasztói márkák, nyolcadik alkalommal a legkiválóbb üzleti márkák részesülnek díjazásban. Mára a Superbrands nem csak a marketing- és kommunikációs szakma igazodási pontjává vált, hanem a széles nagyközönség számára is ismert védjegy. Mind a fogyasztók életében, mind pedig az üzleti világban rendkívül fontos a minőség, különösen akkor, amikor a piaci verseny egyre kiélezettebb. A Superbrands védjegy minden esetben minőségjelző, tudatosságra nevelő, valamint döntésmegerősítő kommunikációs eszköz, segít a versenytársak közül kitűnni, és lehetőségeket nyújt a megbízható minőség sikertörténetté válásában.